Deskundige Helpdesk

Functie

Je werkt bij de afdeling ICT binnen de dienst ‘IT-Operations’ onder leiding van het diensthoofd.

Als deskundige helpdesk voer je in eerste instantie volgende taken uit

· Je bent het aanspreekpunt voor de dienst Informatica en staat in voor de permanentie van de selfservicedesk tijdens de openingsuren.

· Je ontvangt alle aanvragen van problemen, registreert en volgt deze op tot er een oplossing gevonden wordt.

· Je zorgt ervoor dat de eindgebruiker een goede uitleg krijgt, documenteert dit en houdt dit bij voor later gebruik. Je lost complexe problemen zelf op en indien nodig bespreek je deze met de collega’s van technische ondersteuning.

· Je schrijft en onderhoudt handleidingen voor jezelf, je collega’s en de gebruikers.

· Je maakt gebruikers aan en onderhoudt de rechten van deze gebruikers binnen de verschillende applicaties.

· Je signaleert en verhelpt eventuele problemen of knelpunten.

· Je maakt afspraken met externe firma’s om hersingen of werken laten uit te voeren.

· Je zorgt voor het onderhoud van applicaties .

· Je communiceert met gebruikers over functionaliteiten en prestaties.

· Je denk proactief mee aan verbeteringen van de interne processen en werkt deze mee uit.

· Je blijft op de hoogte van nieuwe technologische ontwikkelingen en je speelt hier proactief op in.

· Je organiseert en geeft informatiesessies en opleidingen voor eindgebruikers.

· Je behandelt zowel eerste- als tweedelijns vragen .

· Je kan deelprojecten opnemen, uitzoeken, uittekenen en opvolgen.

· Samen met je collega’s zorg je, via een beurtrolsysteem, voor permanentie op werkdagen tussen u – u en indien nodig in het weekend.

Jouw profiel

· Je bent in het bezit van een diploma hoger onderwijs van het korte type (academische bachelor of professionele bachelor of een kandidaatsdiploma of een graduaat (HBO) of je hebt minstens jaar relevante beroepservaring en slaagt voor de tests tijdens de selectieprocedure

· Je bent klantvriendelijk en communicatief inges (zowel mondeling als schrifjk)

· Je bent servicegericht, stressbestendig en flexibel

· Je bent proceduregericht, administratief onderlegd en beschikt over de nodige organisatorische vaardigheden

· Je hebt een uitgesproken passie voor ICT en nieuwe technologieën en bent bereid om je hier verder in te werken met minimale technische kennis binnen het ICT-don.

· Je hebt geen probleem om in te stappen in ons wachtdienstsysteem. Concreet neem je - weken per jaar een beurtrol op waar je van wacht bent tussen u en u. Hiervoor krijg je natuurlijk een permanentietoelage.

· Bij voorkeur heb je kennis en ervaring van onderstaande hard- en software

o Topdesk

o Office

o Active directory

o Sharepoint

o SCCM

Aanbod

· Een voltijds contract van onbepaalde duur op niveau B-.

· Relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige wordt in aanmerking genomen voor een maximumperiode van jaar.

· Bruto aanvangsloon zonder anciënniteit € , per maand.

· Bruto loon met jaar anciënniteit in de privésector € , per maand.

· Extra’s een interessante verlofregeling & opleidingsmogelijkheden, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, terugbetaling abonnement woon-werkverkeer, fietsvergoeding, mogelijkheid tot thuiswerk en werkvergoeding

· Lees ook de en

Solliciteren

Charlotte Velleman


 


Deskundige Helpdesk
2024-04-15 - 2024-05-30

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MECHELEN
p/a Schaalstraat 46
Land: België
Postal Code: 2800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share